Alissa Walser - Anlatacaklarım Daha Bitmedi

 


Alissa Walser - Anlatacaklarım Daha Bitmedi

Bir gün trene biniyor ve Güney'de bir ülkeye gidiyorum. Avrupa ve Asya'nın bir köprüyle birleştiği yere. O arkamdan geliyor. Akşam bir kıtadan diğerine geçiyoruz, ortada ara verip bir balık yiyoruz. Avrupa'dan Asya'ya doğru giderken bana karşıda ona ait bir kulenin bulunduğunu itiraf ediyor.

Odama trafiğin gürültüsü geliyor ama beni rahatsız etmiyor. Kiliseye gidenlerin olmadığına seviniyorum, çarmıha gerilenlerin olmadığına seviniyorum; annemlerin beni pazar nasihatı için arayamadıklarına seviniyorum, sünnetsiz erkeklerin olmadığına seviniyorum, domuz etinin olmamasına seviniyorum, buradaki insanların beni anlamadıklarına seviniyorum. Caddenin asker kaynadığına seviniyorum.

PDF İNDİR








Share this article :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
SUPPORT / DESTEK : ATLAS
Copyright © 2014 ATLAS