Edward M. Hallowell - İnsanca Anlar

 


Edward M. Hallowell - İnsanca Anlar

Günlük Yaşamınızın Anlamını ve Sevgiyi Bulmanın Yolları

İnsanca anlar haber vermeden gelir ve kara yazılmış isimler gibi birden ortadan kaybolurlar. Ama onları yakalayabilirsek, yani fark edebilir ve bize değer katmalarına izin verirsek, işte o zaman hayatımıza sonsuza dek sevgi ve anlam katabilirler.

Sahip olduklarımızın değerini bilmemizin yolu, onları görmezden gelmemek, "Ama benim istediğim bu değil, hayatım boyunca ben bunu beklemedim ki.." dememektir.

Benim kurtarıcım olan insanca anlar, her gün milyonlarca insanın da kurtarıcısı oluyor. İnsanlarla bağlantı kurarak yarattığım insanca anlar bana güç, güvenlik ve umut veriyor.

PDF İNDİR













Share this article :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
SUPPORT / DESTEK : ATLAS
Copyright © 2014 ATLAS